Úkoly 25. 1. až 28. 1.
Meetová online výuka p. uč Bouchnera se i v týdnu od 15. ledna konat nebude (29. 1. jsou pololetní prázdniny). Níže naleznete zadání úkolů jednotlivým skupinám:
skupiny P a U1
Vyberte si jednu scénu, jednu dějovou část (jeden kousek, který bude mít hlavu a patu) z předchozí pohádky. Inspirujte se tím a namalujte / nakreslete komiks o třech políčkách. Můžete použít aplikaci StoryBoardThat, nebo jen nakreslit a vyfotit. Výsledek mi prosím pošlete mailem.
skupiny U2 a S
Napište stručnou charakteristiku (cca 200 slov) jedné z hlavních postav C. Harrisona z předchozího úkolu. Napište i jaký je jejich motiv, řídící úkol. Pošlete mailem.
Individuálky:
Pokračují v původní práci:
- Pondělní individuálka si dále hledá texty k přednesu
- úterní čte Továrnu na Absolutno a pokračuje v úkolu “Fabule a syžet”
- středeční vybírá texty k přednesu
- čtvrteční cvičí své vybrané texty k přednesu,
Úkoly 18. 1. až 22. 1.
Meetová online výuka p. uč Bouchnera a p. uč. Bouchnerové se v týdnu od 18. ledna konat nebude. Níže naleznete zadání úkolů jednotlivým skupinám:
skupiny P a U1
Poslechněte si rozhlasovou adaptaci pohádky K. Čapka Loupežnická pohádka. Můžete ji porovnat s předlohou, k četbě zde. Porovnejte, co si autoři rozhlasové verze přidali, co vynechali.
skupiny U2 a S
Poslechněte si rozhlasovou inscenaci Careyho Harrisona: To by se psychiatrovi stát nemělo a načrtněte dramatický oblouk.
skupina Pá
Inspirujte se např. večerníčkem a namalujte komiks o 3 obrazech. Může být i beze slov.
Individuálky:
- Pondělní individuálka si dále hledá texty k přednesu
- úterní čte Továrnu na Absolutno a pokračuje v úkolu “Fabule a syžet”
- středeční 1 vybírá texty k přednesu
- středeční 2 vybírá texty k interpretaci
- páteční individuálky hledají text k přednesu.